HTML

Sagittar gondolatai

Friss topikok

Linkblog

Sziasztok! Szellemes cím, jobb nem jutott eszembe:)

2008.06.19. 11:13 Sagittar

Mostanában nem volt nagyon indíttatásom blogot írni. Mindig akkor jutott eszembe, hogy kéne egy-két blogbejegyzést írni, ha ültem az autóban és gondolkodtam bizonyos jelenségeken, apróbb zavaró tényezőkön.

Reggelente a rakparton szoktam autózni és mindig meglep, hogy sportszerkóban, halálos elszántsággal futkároznak a fiatalok, öregek, hobbisták, profi sportolók. Legalább akkor mennének el a Margitszigetig? Nem lenne sokkalta egészségesebb? Csak kérdem. Szerintem életveszély, ennél egészségtelenebb elfoglaltságot el sem tudok képzelni.

A másik, amin gondolkodtam tegnap, hogy milyen jó találmány a nyári zivatar. Pár perc leforgása alatt a körúton úgy érezhettem, mintha egy vizespóló szépségverseny részese lennék:)

Azt is megfogadtam, hogy nem fogom visszaolvasni a blogírásaimat, hogy kijavíthassam a stilisztikai és helyesírási hibákat, mert úgy sok időt venne igénybe és amúgyis, a mondanivalóm hiábsan is eljut a publikumhoz. Amit egyszer leírtam, nem törlöm ki, mégha orbitális butaság is kerül leírásra. Mint most:)

A párommal továbbra is csodás a kapcsolatom. Párkapcsolati szempontból nincs is mit írnom, hisz a gyémántot sincs értelme túlcsiszolni, a tökéletes az tökéletes:)

A tőzsdével egyre kevesebbet foglalkozom, mert meddő harcnak érzem és több vele a munka, mint az elérhető haszon, nyereség. Olyan, napi szintű elfoglaltságot igénylő kereskedési techinikákat kéne alkalmaznom, ami már elvonná az időmet a valós pénzszerző tevékenységtől és amúgy is annyi munkám van, hogy  a nap végére már többnyire azt sem tudom, hogy fiú vagyok -e vagy lány.

Mára ennyit és igérem, hogy a következő időszakban, gyakrabban "jelentkezem"

Szép napot:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sagittar.blog.hu/api/trackback/id/tr6528668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

famo 2008.06.19. 20:23:37

Hajrá...lássuk. :-)))
süti beállítások módosítása