HTML

Sagittar gondolatai

Friss topikok

Linkblog

Újra itt:)

2008.07.11. 20:29 Sagittar

Azokat, akik még olvassa a blogom (nyilván már csak véletlen támad ide bárki is, hisz hetekig nem adtam életjelet magamról), üdvözlöm.

Hetekig egyáltalán nem voltam netközelben. Az ok? Etiópiába utaztam el egy kalandor régi évfolyamtársammal. Ő profi fotós és azért utazik gyakran, hogy anyagot és ihletet gyűjtsön. Neki hobbija és egyben munkája a fotózás és az utazás. Hosszas nógatására végre veletartottam és sikerült megszerveznem, hogy a munkámat is itt hagyhassam. Évek óta nem jártam külföldön (csak munkaügyben), rámfért egy teljes revonálás, egy igazi, szokatlan élmény. Több év robotja után pont erre volt szükségem! Ki kellett kapcsolnom a pörgézsből, a civilizáció folytó karmaiból és egy új kultúra, egy igazi kaland felszabadító mivolta visszaadta az erőt a munka, a pörgés folytatásához:)

Olyan volt ez az utazás az életemben, mintha éltünk teljes időtartamát egy színdarabnak tekintenék és ez a kaland volt számomra a szünet két felvonás között.

Rég éreztem ennyire jól magam és sokkal gazdagabb lettem. Aki nem látja a világ "másik, "szegényebb felét", sosem értheti meg, hogy hol élünk...

Majd mesélek:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sagittar.blog.hu/api/trackback/id/tr29564258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

famo 2008.07.12. 08:06:08

Szia Gittar!!!

Már el se tudtam képzelni hol jársz....Fantasztikusan szerencsés vagy, hogy ezt megengedheted magadnak..majdhogynem irigyellek, de inkább veled örülök. :-))

Szia
süti beállítások módosítása